sobota 12. září 2015

Epilog - TT 1. díl

Dnes ráno jsem vstal dřív, než mi zazvonil budík. Podíval jsem se na hodiny a zjistil, že mám ještě dvě minuty k dobru. Teď už se mi usnout nepodaří.
Navíc mě Luna ani usnout znovu nenechá.
V poslední době mě začala budit různými způsoby, jako třeba lechtáním, šťoucháním nebo se na mě mačkala, aby mě vzbudila.
Luna je v tomhle překvapivě dobrá, i když zrovna u ní bych to nečekal.
Možná si to sama neuvědomuje, ale když se na mě mačká a tulí se ke mně, je to dost erotické.
Někdy mi její prsa zavadí o tvář...a to mě vzbudí opravdu dokonale.
Nebo si Luna naopak všimla, že poslušně vstanu, když se ke mně přitiskne, a proto to teď dělá častěji.
Mám z toho radost, i když mě to uvádí do rozpaků. Shinomun se cítí rozpačitě.
Vypadá to, že dnes si Luna dává na čas.
"Hm?"
ucítil jsem měkký tlak a teplo na paži.
"...Nazuno?"
Vzhledem k tomu, že mé buzení v poslední době převzala Luna, se mi začala Nazuna vkrádat do postele, aby se mnou trávila víc času.
Před pár dny jsem zůstal vzhůru dlouho do noci. Má sestra najednou vešla do pokoje a překvapeně řekla: "...Brácho, ty ještě nespíš?"
A se smutným výrazem ve tváři se pak odšourala do svého pokojíku.
"Nazukočka je pěkně zlobivá holka."
"Mhhm~ Shinobu~ Víc~"
zasténala erotickým hlasem dívka se stříbrnými vlasy- Elni.
Její ústa se pomalu pohybovala jako by žvýkala. Asi se jí zdálo o nějakém jídle.
Ale co to měla za oblečení? Tentokrát si sundala svou obvyklou žlutou mikinu s kapucí a místo toho měla na sobě oblečení na tělocvik, dokonce sportovní kalhotky 23.
Na tričku bylo napsané 'Elni'...ale bylo tu něco jiného.
Podíval jsem se zblízka. Sportovní kalhotky. Ohrožený druh oblečení. Poklad zosobňující mužské naděje a sny.
Ahh, co bych měl teď udělat? Měl bych se uklonit a říct 'Díky~' ?
"Ne, ne, ne."
Bezděčně jsem si založil ruce. Ale sportovní kalhotky nebyly ten hlavní problém.
Omlouvám se všem fanouškům těchto kalhotek, ale teď mě mnohem víc znervózňovala Elni.
Proč tu spala? A dokonce v tričku a kalhotkách? Co se tu dělo? Zůčastnili jsme se oba nějakého nočního sportovního turnaje?
"...Ouu, ne. Už si vzpomínám."
Včera večer ke mně Elni přišla oknem a řekla mi: "Mám DVD s anime, pojďme se na to koukat spolu."
A tak jsme sledovali anime dlouho do noci.
Někdy kolem třetí jsem začal pomalu usínat a tak mi Elni řekla: "Jestli jsi ospalý, tak běž spát, za chvíli přijdu," a pak jsme vlezli do stejné postele. Už jsem na to Elni nic neodpověděl, jak jsem usínal a úplně jsem odpadnul.
"Hmm, takže potom to vlastně není problém."
Tedy - Shinomun nic neudělal. Ulehčeně jsem si oddechl, ale:
"Shinobu-san, už je ráno~"
zaslechl jsem něžný hlas a zároveň se ozvalo zaklepání na dveře. Vyskočil jsem a zpanikařil. Uvědomil jsem si, že tahle situace povede jen k velkému nedorozumění.
"Brácho, je ráno~ Já jsem tu dnes taky~"
P-Proč tu byla Nazuna zrovna dneska!?
"Elni, vstávej. Vstávej a vypadni odsud."
ve stresu jsem zacloumal drobnou bohyní, ale pořád nebyla moc vzhůru. Přivinula se mi k ruce. Během chvilky se situace ještě zhoršila. Zblednul jsem jako stěna a zoufale se snažil zbavit Elni. Ta na mě ale pevně visela a nechtěla se pustit.
Vtom se dveře mého pokoje prudce otevřely a Luna a Nazuna vtrhly dovnitř. Dívky se na mě zářivě usmívaly a slyšel jsem vřelé: "Bráško~" a "Shinobu-san~" . Když ale uviděly Elni, ztuhly uprostřed pohybu a jen na mě tupě civěly. Jako by obě zkameněly.

"...Cosplay 24 šílenec ve sportovních kalhotkách!"
vykřikla Luna, která se jako první probrala z šoku. Ale jen na okamžik.
Nazuna pořád jen nechápavě zírala.
"Já, já neprohraju!"
prohlásila rozhodně Luna a přitiskla si zatnuté pěsti na prsa.
Jaký souboj to ale vlastně chtěla vyhrát? Bitvu sportovních kalhotek?
"Shinobu-san! Já neprohraju!"
"J-Jo. Nechápu to, ale držím ti palce."
pro začátek jsem Lunu aspoň povzbudil.
...Ale přesto. Povzdechnul jsem si.
Vypadá to, že mi začínají těžké časy.

23 V angličtině "bloomers" - jedná se o elastické kalhotky se zvýšeným pasem, které se nosí jako horní vrstva oblečení. Dřív bývaly tyhle modré kalhotky povinné pro děvčata jako cvičební úbor.

24 Cosplay - zkratka anglických slov "costume" a "play" - "kostým" a "hrát si" - převlékáni se do kostýmů svých oblíbených hrdinů - většinou z japonských anime, manga a videoher...

 

Konec prvního dílu

Žádné komentáře:

Okomentovat